Abeceda knihomola- A

čtvrtek 11. srpna 2016

Všechny zdravím!
A jsem tady i s novou vlastní rubrikou Abeceda knihomola. Podle mně je to zajímavý článek, který nepíše moc lidí. Jde o to, že podle písmena vyberu tři věci ohledně knížek. A logicky začnu písmenem A.

Audioknihy
Já sice audioknihy neposlouchám, ale i přesto je to první, co se mi vybaví. Možná bych mohla začít 'číst' z audioknih... Ale nevím, jaké knihy bych poslouchala. Možná Harryho Pottera. Protože Harryho Pottera jsem nečetla...







Alenka v Říši divů
Druhá věc, která mě napadne je právě tahle knížka od Lewise Carrola, protože jsem teprve nedávno jsem viděla film, který byl natočený právě podle této úspěšné knihy, kterou bych doufám mohla mít v osmičce jako povinnou četbu, protože si to i tak chci přečíst... Šepotání mi vůbec nedává smysl, když jsem nečetla Alenku.





Albus Brumbál
Když jsem už u audioknihy zmínila Harryho Pottera, tak jsem přišla na 'třetí A'. Kterým není nikdo jiný než ředitel kouzelnické školy Bradavice. Nevím, co o něm mám napsat, abych nevyspoilerovala, co se stane těm, kteří to ještě neviděli nebo nečetli. Je mi jasné, že se to některým nechce číst, ale určitě se koukněte.


To je konec začínající nové rubriky, kterou budu psát jenom já. Natčina vlastní rubrika je Kniha vs. kniha, která už je na tomto blogu celkem dlouho, ale já zatím nenapsala (a ani nenapíšu) článek. Takže mějte se hezky a u dalšího článku ahoj!


♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS