Chvíle s knihou

sobota 27. srpna 2016

Ahoj!

Dneska jsem tu já a jak už jste si asi všimli, jedná se o článek Chvíle s knihou. Tohle je teprve druhý tento článek a kdo ještě neviděl první, tak tady máte odkaz (KLIK).
Tak snad se Vám bude líbit..

Jelikož jsem dočetla knihu Dám ti slunce a už i na ní vyšla recenze. Kniha byla pěkná.
ALE.
Narazila jsem na mnohem lepší. A to je kniha Proč jsme se rozešli. 
Moc se mi ta kniha líbila. Bylo to o dívce, která posílá krabici svému bývaklemu příteli. V krabici je spousta věcí, které si uchovala a k tomu všemu píše dopis. 


Už vyšla i recenze, takže kdo chce, tak se může kouknout.

A před ní jsem začala číst knihu Jsem zlomená. Ale jelikož jsem se na tu nahoře zníněnou knihu nemohla dočkat, tak jsem Jsem zlomená odložila.  Ale nedočetl jsem ji, protože mě zklamala. A s touto knihou stále nekončíme, protože zároveň čtu mojí nejtlustší knihu a to je Jsou světla, která nevidíme. 


 A to by bylo vše. Už teď mám skvěle fotky, které uvidíte v příštím díle,  tak se nezapomeň podívat.. 

Natka ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS