Co si hodláme přečíst v srpnu

úterý 2. srpna 2016

Zdravíme všechny!

Páni, to to letí. První půlka prázdnin za námi. A prvních několik knih přečtených. Ale protože prázdniny neskončili máme další skvělé knihy, které by jsme si chtěli přečíst. No, tak snad se článek bude líbit..


NATKA:

Takže, já bych chtěla splnit všechny knihy co dneska zmíním. V červenci se mi to všechno povedlo, tak se budu snažit i teď.



Fangirl
Tuhle knihu už čtu a vůbec se mi nechce pokračovat. Zatím mě to nějak moc nebaví, ale já doufám, že se to rozjede.  Fangirl je jedna z mála knih, o kterých jsem uvažovala, že bych si ji koupila. Ale jelikož jsem se po nějakém čase dočkala v knihovně, tak... ji čtu teď. Od Autorky Rainbow Rowellové jsem ještě nic nečetla. Ale určitě se budu chystat na knihu Eleano& Park.








Řekni vlkům, že jsem doma
Tak se jmenuje kniha, kterou mám naplánovanou na pět dnů. Jsem zvědavá, jestli mě to bude bavit. Název je docela originální a obálka se mi moc nezamlouvá. Ale když si přečtete anotaci, tak ve Vás kniha vyvolá povinné přečtení. Takže se na ni opravdu těším.








Jsem zlomená
Tak. První díl se mi líbil. Ale recenzi jsem neudělala z jediného důvodu. Můžete se těšit na Mega recenzi. Až teda budu mít přečtená všechny díly. Takže se na tuto knihu těším. Hlavně na to, jak to bude dál. 











Dám ti slunce
Klárka ji mám taky. Já ji mám z knihovny. Takže zase možná uděláme tu soutěž, kdo tuto knihu přečte dříve. Autorka Jandy Nelsonová je moje druhá nejoblíbenější. Kniha Nebe je všude mě tolik nadchla, že proste nemám slov. Tak doufám, že i kniha Dám ti slunce bude taky tak dobrá.









Lola a kluk od vedle
A ke konci prázdnin bych chtěla přečíst tuto knihu, protože bych konečně chtěla uzavřít sérii Polibek pro Annu. Chybí mi přečíst díl Lola a kluk od vedle..
Takže na tuto knihu se strašně móc těším.
Vlastně já se těším na všechny knihy :)


 Natka♥





KLÁRKA:

No dobře. Už jsem se poučila, až budu chtít zase začít musím aspoň dva týdny předem, než se Natka rozhodne psát. Tak jo, už nekecám a píšu.



Percy Jackson: Moře nestvůr
Jelikož mě opravdu hodně bavilo číst první díl, řekla jsem si proč si nepřečíst i druhý? Celkově je jich pět a hodlám si je přečíst všechny. Upřímně jsem nepočítala s tím, že mě tyhle knížky budou bavit, ale očividně jsem se spletla. A souhlasím s kamarádkama, které mi tuhle sérii doporučily. A doporučuju ji i vám. Recenzi napíšu, ale ještě si  nejsem úplně jistá kdy.



Tím všechno začíná
Natka sice do recenze napsala, že je knížka Dobrá. Jen dobrá. Ale já bych si ji i tak ráda přečetla. Taky bych chtěla dodat, že mi Natka jednou řekla, že když u mojí recenze četla 10 věcí, tak jí to strašně hodně řeklo o ději, ale když jsem si přečetla její recenzi na tuhle knížku mám pocit, že jsem už polovinu přečetla. Tím Natce nic nevyčítám. Jenom mi to tak připadá. Prostě mě zajímá, jaká ta knížka bude a kolik už toho o ní vím.


Stmívání
Tuhle knížku mám půjčenou od tety už dlouho (spolu s ostatními třemi díly) a půjčila jsem je Klaudii. Ona tvrdí, že je ta knížka lepší než film, a že si to prostě musím přečíst. Navíc je mi trapné, že mi je teta půjčila někdy v dubnu a já jsem ještě nepřečetla ani jeden díl. A protože s ní jedu 6. srpna na dovolenou nemůžu jí říct: "Víš, já jsem ještě nepřečetla ani Stmívání..."






Hunger games: Vražedná pomsta
Pokračování knížky Hunger games: Aréna smrti od Suzzane Collins. K ní nemám co dodat. Ve zkratce: film se mi hodně líbil a pobavil mě, mám ji doma už dlouho, Klaudie říká, že je ta knížka napínavá a takový žánr čtu nejradši. Takže nepochybuju, že by mě tahle knížka nezabavila a těším se, až se k ní dostanu. I když jsem Arénu smrti musela schovávat před taťkou, protože by se mi o tom zdálo...







After: Polibek
Věřím, že to bude dost zajímavá knížka, ale soudím to jenom z anotace, protože žádná z mých kamarádek zrovna tuhle knížku nečetla... Ale chci říct, že doufám, že mě tahle knížka nezklame (jako to u knížek mého výběru bývá) a bude mě bavit. A přečtu těch +- 500 stránek s radostí.




♫Klárka



Snad se vám náš výběr líbil náš výběr knížek. I když já zase nevím, co z toho přečtu a co ne... Jako vždycky.

Natka a Klárka ♥♫

1 komentář:

  1. Tak už vím proč nebyla v knihovně Jsem zlomená. Stmívání, Hunger Games a Dám Ti slunce jsem četla. Můžu jen doporučit.

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS