Doporučení filmů- Natka

sobota 6. srpna 2016

Ahoj!

Vítám Vás opět na našem blogu. Jak už jste si podle názvu všimli, tak se jedná o doporučení. Jo, je to filmové doporučení. Já znám tolik skvělých (aspoň podle mě) filmů, a chci se s Vámi o ně podělit. Budu se snažit o doporučení nezfilmovaných knih. Takže filmy, které nejsou knihy. Tak se na to vrhneme, ne?









Jako první film bych chtěla uvést jeden z nejlepších. Titanik. Já si myslím, že k tomuto filmu nemusím nic říkat. Všichni víme jak to skončí. Teda, popravdě, já jsem to vůbec nevěděla, když jsem se na ten film koukla poprvé. Myslela jsem si, že to bude blbost. Ale teď jsem vděčná moji mladší sestře Káji, protože to ona s tímto nápadem přišla. Film jsem viděla  5x. Jednou z toho jsem se na to koukala s Klárkou a její sestrou Niki. Klárka říkala, že se s námi na to koukat nebude. Nakonec se koukala až do konce a brečela u toho. Já se u tohoto filmu rozbrečím pokaždé. Protože je to skvělý film, a ten, kdo ho ještě neviděl, tak by měl. 




Další film, který jsem viděla v televizi, se jmenuje Pearl Harbor. Asi víte, že je to podle skutečné události. Ve škole jsme se o tom učili a já si do teď pamatuju tu větu, kterou jsme na papíře měli napsanou. ("Dne 7. prosince roku 1941 Japonsko zaútočilo na americkou základnu v Pearl Harbor na Havajských ostrovech"). Film byl celkem drsný, ale taky romantický. Mě se takové filmy líbí. Od teď. Díky našemu panu učitelovi na dějepis jsem viděla hodně filmů z válečného období. A taky natočeno z poválečného období. A jsem ráda, že jsem viděla i další film, na který se za chvilku vrhnu.
Takže, tento film je na stejné úrovni jako Titanic. A to jsem si myslela, že na něho nic nemá. :)




Další je Schindlerův seznam. Tento film je taky skvělý, válečný, smutný. Je to opět podle pravdivé události. Já jsem na tento film psala #Speciál. Kdo ho ještě neviděl, odkaz máte zde. Tam jsou napsány všechny moje emoce a názory..








Další film, teda opět z druhé světové války. Lidice. Je moc hezky zfilmovaný. Zase, pamatuji si jednu větu, která v tom filmu zazněla. ("Já jsem z Lidic." " A já jsem z Marsu") Byl to velice smutný film. Určitě ho viděli všichni, protože jel celkem dlouhou dobu v kině. Opět mě k tomuto filmu zavedl náš pan učitel..
Na plakátu možná poznáte české herce, a to Vám napovídá, že se jedná o český film. Na to, že je český, tak jsem chvílemi myslela, že je to americký film.

Chci se dostat už pryč z válečného období. 

A dostanu se do romantických chvilek. Další skvělý film, je Milý Johne. Je romantický, zábavný. Ale taky docela smutný. Film jsem už viděla před nějakou dobou, takže si na všechno úplně do detailu nemůžu vzpomenout. Je to o dvou lidech, kteří se potkají náhodou. On slouží v armádě. Někam odjede. Píšou si dopisy. Je to mezi němi těžké. A navíc je postihne smutná událost. 
Víc k tomu nemám co napsat.
(Po napsaní tohoto textu jsem na Googlu našla, že je to i kniha. Původně jsem to ale nevěděla).





Další, hodně srandovní film je Maturita duchů. Tento film se líbí i Klárce. Je to film, který ně přivedl k častějšímu sledovaní filmů. Celý ten děj je takový nemožný. No, věříte tomu, že by někdo mohl vidět a mluvit s duchama? Já ne. Nicméně, tento film je spíše pro "děti" jako jsem já. Tím myslím věk 13-18 let. Ale je to taky skvělá rodinná komedie.



Další film je opět romantický a opět komedie. 50x a stále poprvé. Nemůžu vám vyzradit ani kapku děje, protože by film ztratil své kouzlo. Jsem ráda, že jsem se na něho koukla.  

Tímto bych tento článek ukončila. V plánu mám spoustu dalších filmů, takže bych byla schopna pro Vás napsat i další díl. Takže, já se s Vámi loučím. Mějte se pěkně. 


Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS