Abeceda knihomola- B

středa 17. srpna 2016

Všechny zdravím!
Jsem tady zase se svou novou rubrikou Abeceda knihomola. Tentokrát na druhé písmeno abecedy. Na B bylo celkem těžké něco vymyslet, ale snad se vám bude článek líbit!





Březen





Někteří z vás to možná neví, ale březen je měsíc knih a čtenářství. Je mi to líto, ale nedozvěděla jsem se, proč tomu tak je. Možná se k tomu váže nějaké důležité datum. Každopádně tím se březen dostává mezi mé oblíbené měsíce.




Bitva o Hex Hall
Knížka od Rachel Hawkins. Poslední díl trilogie o Sophie Mercerové. Na tuto knížku o zachránění školy pro Prodigium, což je souhrnné pojmenování pro vlkodlaky, čaroděje a upíry (aspoň myslím), psala recenzi Natka.


Bella Swanová
Knihy, které napsala Stephanie Meyer, jsem zatím sice nečetla, ale filmy jsem viděla všechny. A jsem za to ráda, protože filmy se mi opravdu líbily. Knížky si samozřejmě hodlám přečíst, ale zatím mi na to upřímně nevyšel čas. Protože komu vyjde čas na přečtení šest seti stránkové knížky?(Robřesk)

Jsem ráda, že jsem tenhle článek dotáhla, až do konce. Přece jenom jsem musela zapojit hodně mozkových závitů. I když jsou prázdniny.

♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS