Co si hodláme přečíst v září

středa 31. srpna 2016


Ahoj!
To jsem já... Klárka a konečně jsem zase první v tomto informačním článku. ☺ Tentokrát už přesně vím, co budu číst, protože mi Natka napsala seznam, co mám číst, v jakém pořadí a jak dlouho, takže taky jsou první tři..


Klárka:

První knížka, kterou mám v seznamu je Padlí andělé. Je to kniha o klukovi jménem Aaron, který je sirotek a při dovršení svých osmnácti let, na sobě pociťuje jisté změny. Například rozumí portugalštině (ale to můj bratranec tvrdí taky), latin a dokonce i jeho psovi. Takže si myslí, že se zbláznil. To ovšem není pravda, protože se objeví dva muži a Aaron se dozví, že je z poloviny člověk (po matce) a z poloviny syn padlého anděla po otci.
     Strašně se na tu knížku těším, i když se mě všichni ptají, jestli ji vážně chci číst... A mám na ni pět dnů.


Hledání Aljašky. To je další knížka, kterou si chci přečíst a mám ji na seznamu. Na tuhle knížku mám čtyři dny. Měla jsem pocit, že už jsem to tady (do Co si hodláme přečíst) psala, ale po chvilce hledání se ukázalo, že to není pravda. Už tu byly Papírová města a Příliš mnoho Kateřin (mimochodem ani jednu z těchto knih jsem nepřečetla), ale Hledání Aljašky zatím ne. Až do teď. Každopádně, Natka u ní bulila jako želva. Nevím proč, ale mám to na videu...

A třetí knížkou je Počátek od Jessicy Khouryové. Tato autorka napsala pouze tuto knihu. Přijde mi zajímavá obálka i anotace, ale začátek nic moc, jako u většiny knih. Málokterý autor umí zaujmout hned u prvních stránek. Ani já toho nejsem schopná (pokud jste četli Klíč k času, tak asi víte, jak to myslím). Musím ji přečíst do pěti dnů...

Takže snad se vám výběr mých knížek líbil. Jestli jste nějakou z nich četli, tak mi určitě napište, jak se vám líbila. A teď předávám slovo Natce. Ahoj!

♫Klárka


Ahoj!
Tak a teď jsem na řadě já. Mám docela velké plány co si chci přečíst ještě v září, protože to s tou školou nebude tak těžké. Teda doufám. Ale chtěla bych přečíst čtyři knihy. Jaké? Tak čtěte dál..



Měsíc září začne knihou Lola a kluk od vedle. Tuhle knihu jsem sice chtěla přečíst o prázdninách, ale nějak mi to nevyšlo. A jelikož je to druhý díl ze tří a mě tento pořád chybí, tak mi tu knihu Klárka půjčila.Už se na ni móc těším. Recenzi bych napsala moc ráda, ale Klárka byla rychlejší. Tak se něco málo dozvíte v rubrice Chvíle s knihou. 
Girl online na turné 
Tuhle knihu mám z Prahy. Ta nad ní je taky z Prahy. Jenže je od Klárky. Tato je moje a už dlouho jsem se po ní doma koukala a já se rozhodla, že si ji přečtu teď v září. První díl mě natolik oslovil, že se prostě tomu druhému nedá odolat. A co víc. Má být i třetí díl. A ten doma taky musím mít. A kdo tuto knihu nečetl, tak by ji určitě neměl vynechat..



Poděska Ivy
Tuto knihu jsem dostala od mojí BFFFFF k narozeninám. Vůbec netuším, co čem ta kniha je, ale obálka se mi líbí. A to znamená, že i děj by mohl být pěkný. Kniha nemá moc stránek, takže bych ji měla mít přečtenou přes nějaký ten víkend :)
Tímto děkuji Anetce ♥♥




A ta poslední je zatím nijaká. Ještě nevím, na jaké knihy narazím v knihovně, ale vím, že narazím na nějakou knihy,, kterou si chci přečíst už dlouho. A jaké kniha to bude se můžete dozvědět na našem Instagramu..


Natka♥

 Twitter: uzasneknihy Databáze knih: úžasnéknihy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS