Co kdyby..

středa 10. srpna 2016

Ahoj!

Vítám vás u dalšího krátkého článku.  Tento článek nebyl v plánu, ale neměla jsem ponětí, jaký článek mám udělat. Věřte mi, že se dočkáte S knihou kolem světa na knihu Aliance. A taky nové rubriky,  kterou jsem Vám slibovala.
Nicméně jdeme na Co kdyby..




Dnešní Co kdyby je teda:
Co kdyby jsem se mohla stát nějakou  knižní hrdinkou?


Tak pro mě vy to byla velká výzva a zároveň velké dobrodružství. Chtěla bych se stát Hazel z knihy Hvězdy nám nepřály. Chtěla bych si zkusit prožít život s rakovinou a zkusit jaké to je.  Když mi tuto otázku Klárka napsala tak mi do hlavy vyskočila tato hlavní hrdinka.
Moc by mě zajímalo, co tak cítí když má tu rakovinu. Její pocity a takové ty věci. Byla by to velká zkušenost.




A kým by jste se chtěli stát vy?
Líbí se Vám tento typ článků?
A jak se Vám líbí tento?
Já doufám, že se Vám článek líbil. 


Natka♥

2 komentáře:

  1. Článek by mohl být delší, jinak se mi líbí. Těším se na novou rubriku. Já bych chtěla být Bella pro proměně nebo America ze Selekce, ještě když v ní byla.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za tvůj komentář. Já vím, že tento článek je odflaknutý, ale příště už bude lepší. Natka ❤

    OdpovědětVymazat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS