Wattpad rozhovor: barablaho

čtvrtek 4. srpna 2016

Všechny zdravím!
Strašně jsem se těšila až budu moct uskutečnit tenhle článek, ale protože mám hodně knížek z knihovny a na Wattpad čas. A konečně jsem se dočkala a první s kým jsem rozhovor napsala je barablaho. Takže se koukněte, snad se vám bude líbit, tak jako mně její příběhy. Přečetla jsem od ní Converse girl, Gifts for Audrey a Plan A.



Já:
Ahoj.

Bára:
Ahoj.

Já:
Můžu se tě začít ptát?

Bára:
Jasně, jsem připravená.

Já:
Tak jo. Nejdřív se tě zeptám na otázky ohledně tebe. Těch bude asi deset a potom ohledně tvých knížek. Takže první křestní jméno. I když asi vím, jak se jmenuješ...

Bára:
No, vzhledem k mé přezdívce asi není těžké to odhalit - moje křestní jméno je Barbora.

Já:
Jo. Myslela jsem si to. Máš hezké jméno. Jinak já jsem Klára. Kolik ti je let?

Bára:
Mockrát děkuju.
Každopádně k otázce... no, řekněme, že jsem se narodila v roce 2001. Kolik mi přesně je ať zváží každý sám.


Já:
Aha... Jaké autory na Wattpadu čteš nejvíc?

Bára:
To úplně nevím, fantasy preferuji u knih, u filmů... Hmm, především zbožňuji Marvel a podobně, ale úplně vyhraněný styl nemám.

Já:
Taky ráda sleduju filmy od Marvelu... Který máš ráda nejvíc?

Bára:
To úplně nevím, fantasy preferuji u knih, u filmů... Hmm, především zbožňuji Marvel a podobně, ale úplně vyhraněný styl nemám

Já:
Taky ráda sleduju filmy od Marvelu... Který máš ráda nejvíc?

Bára:
Těžko říct, mám ráda Thor: Temný svět, ale ironicky ne kvůli právě Thorovi, nýbrž kvůli Lokimu, který je prostě úžasný. A Avengers oba dva díly miluju.

Já:
No, upřímně k tomu tématu už vlastně nemám co dodat... Takže kde bereš inspiraci na příběhy?

Bára:
Upřímně nějak všude kolem mě. Moje hlava přímo hýří nápady, které čerpá z různých seriálů, obrázků, situací,z mých přátel...

Já:
A jaké by sis vybrala budoucí povolání?

Bára:
Ještě v tom nemám jasno, zatím to nechávám takové otevřené. Čas na rozmyšlenou ještě nějaký naštěstí mám.

Já:
Já jsem na tom vlastně stejně. Čteš radši papírové nebo Wattpad knížky?

Bára:
Rozhodně raději papírové, i když i na těch tady na Wattpadu něco je.

Já:
Začnu rozebírat  knížky.A začnu Converse Girl... Myslíš, že máš s Connie něco společného?

Bára:
No, až na posedlost botami značky Converse asi moc ne. Jako samozřejmě moje schopnost zakopnout na rovině, na které nikde ani není o co, je nepopiratelná, ale řekla bych, že na tom nejsem tak špatně jako ona.

Já:
A ohledně epilogu. To co se tam na začátku píše, se opravdu stalo, nebo si to Connie jenom představuje?

Bára:
Mohla bych říct, že každý čtenář si to má vyložit po svém a takovéhle kecy, ale já ti odpovím tak, jak jsem to brala - pokud myslíš tu první část epilogu, tu, která je kurzívou, tak to jsou myšlenkové pochody a uvažování Connie, takové shrnutí toho, co si o tom všem, co se jí stalo, myslí

Já:
Aha. To mi hodně vyjasnilo. Máš úžasné nápady ohledně 'maličkostí' u povídek (např. jméno hlavní hrdinky Converse girl založené na názvu nebo barva gifů v Plánu A) Jak na něco takového přijdeš?

Bára:
U "Plan A" to tak nějak vyplynulo samo a u Converse Girl jsem si řekla, že by to bylo zajímavé zpestření. Škoda, že mi nedošlo, že jméno Connie už jsem v jednom ze svých příběhů použila.

Já:
Asi mi budeš muset vyjasnit ve kterém, protože to upřímně nevím...

Bára:
To nevadí, je to prostě jedna vedlejší postava v mém již dokončeném příběhu That Weird Love.

Já:
Aha. Teď přejdu k dalšímu mému přečtenému příběhu a tím je Gifts for Audrey. V příběhu Gifts for Audrey chodí Audrey do školy po dobu 30 dní a každý den objeví 1 dárek a vzkaz. Příběh i nápad byl skvělý, ale vrtá mi v hlavě jedna otázka... Kam zmizely víkendy?

Bára:
Upřímně se musím přiznat, že na ty jsem absolutně nepomyslela (a stejně tak nechápu, že mě na to nikdo neupozornil). Na druhou stranu už si to moc nepamatuju, ale nejspíš by se prostě dalo předpokládat, že tam jsou vynechány, nejsou tam popsány, ačkoliv pak musím teda pár časových údajů přepsat. Ups. Anebo to můžeš brát tak, že Audrey ne každý den chodila do školy, někdy si prostě jen tak vyrazila ven, heh. No nic, i tohle bude muset jednou projít opravou, tak to tam zahrnu.

Já:
Tak jsem ráda, že jsem pomohla, ale na druhou stranu je mi líto, že jsem na to musela upozornit já. Ale taky libilo, že si Audrey svůj dárek vždycky našla.
No... Ale k téhle knížce už nemám otázky a tak přejdu k poslední knížce, kterou jsem přečetla. A tou je už zmíněný Plán A.

Bára:
Já jsem ti vděčná za to, žes mě upozornila, uvidím, co s tím pak udělám.
A ráda odpovím i na otázky o "Plan A".


Já:
Která část z "Plan A" tě bavila psát nejvíc a která nejmíň?


Bára:Fíha, upřímně si to moc nepamatuji, prolog je z prosince, epilog z dubna, od té doby už nějaký čas uběhl... Ale řekla bych, že všechny části se mi psaly dobře, Dashe jsem si hodně oblíbila a pak jsem se s tím příběhem i těžko loučila.

Já:
Mě se například líbil díl, kdy chtěl Dash hodit na lavici papír, ale přistál u noh učitelky. Tak trochu mi to připomnělo, když chtěl spolužák z opačné strany třídy hodit prupisku a když jsem mu ji hodila odrazila se od hlavy spolužačky... No, ale dost vykecávání.
V jednom díle je zmíněno, že Dashovi jedna jeho chyba připomíná epizodu z Přátel. A tak bude moje poslední otázka trochu jiná. Jaké sleduješ seriály.

Bára:
Zbožňuji právě zmíněné Friends, potom American Horror Story, Misfits: Zmetci, Game of Thrones, přestože zatím se spíše věnuji těm knížkám než seriálu, a plánuji v blízké době zkouknout Skins.

Já:
Tak ať se ti ty seriály líbí. Měj se hezky a dobře se vyspi... Ahoj

Bára:
Tak děkuji a také se měj hezky. Ahoj!

Rozhovor s Bárou mě bavil, ale začaly jsme v devět hodin večer a zkončily o půl jedné. Takže už jsem ke konci byla dost ospalá, ale co bych pro vás neudělala? Takže snad se vám rozhovor líbil, příště spolu s Kristyna-Free. A málem bych zapomněla říct, že v sobotu odjíždím na týden do Rakouska, ale to neznamená, že by za mně neměly vycházet články...



♫Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS