Chvíle s knihou

sobota 13. srpna 2016

Ahoj.
Tak tento projekt jsme se s Klárkou chystali psát obě dvě.  Ale ji se do toho nakonec nechtělo a proto to zbylo na mě.  Rubrika chvíle s knihou s týká obrázku knih, jak čtu, kde čtu, atd. Tak snad se vám první díl bude líbit a jde se na to..





Nedávno jsem četla Fangirl a řeknu vám,  že mě velice zklamala. Děj byl takový obyčejný a ne nějak moc zajímavý. Spustě lidem se tato kniha libí, ale mě docela zklamala. Proto se ani nedočkáte recenze. Fotku jak jsem četla nemám, ale mám fotku knihy kterou čtu teď. Kniha se jmenuje Dám ti slunce a po přečtení knihy Nebe je všude od stejné autorky,  tj Jandy Nelsonová, jsem čekala dobrou knihu. Zatím jsem spokojená. A když jsem spokojená, tak už si postupem času připravuji recenzi.



Chtěla jsem dodat, že tento článek nebudu vydávat často. Napadlo mě, že bych to vydávala někdy na konci měsíce. Tak jako Ze života knihomola. Tím se odstávám k tomu, že dlouho tento článek nebyl a taky nevyšel na konci července. Důvod je prostý. Neměla jsem co napsat. Ale na konci prázdnin už bude..
Takže to by bylo jako první článek Chvíle s knihou. Já doufám, že tento článek bude oblíbený a že se Vám bude líbit. 

Mějte se pěkně a užívejte si zbytek prázdnin.. 

Natka ❤

A nebojte. Bude více fotek..  😀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS