Kniha vs. kniha

pátek 5. srpna 2016

Ahoj!
Tento typ článku už dlouho nebyl a když jsem se ptala Klárky jestli tento článek bude psát, tak mi  řekla, že si ho můžu nechat pro sebe. Nechce se jí to psát. Takže tak..

Dneska budu porovnávat Polibek pro Annu a Amélie v Paříži. Doufám, že se Vám článek bude líbit.
Já už mám vítěze jasného, ale abych měla článek delší, tak se Vám to budu muset rozepsat.

Polibek pro Annu:
Tuto knihu jsem přečetla úplně náhodou. V knihovně jsem si kdysi půjčovala jednu knihu na měsíc a tahle se mi líbila, tak jsem si řekla, proč ji nezkusit. A bylo to. Vyvinula se z toho úžasná série, která patří mezi mé nejoblíbenější. Děj byl naprosto fascinující. Ale nejlepší kniha z této série byla až ta poslední. Asi je to tím, že ji mám doma. 

Amélie v Paříži:
Na tuhle knihu jsem taky narazila omylem, ale jsem ráda, že jsem ji našla. Není sice nejlepší, ale měla pěkný děj. Nicméně, na Polibek pro Annu to nemá. Já už k tomu nemám co říct. 

Kdybych měla porovnat prostředí tak je to jednoduché. Polibek pro Annu se většinou odehrává ve škole, kině a nebo někde v okolí. Amélie v Paříži se odehrává při natáčení filmu, v kavárnách a opět někde v okolí. Takže rozdíly nějaké jsou.

A počet stran se taky hodně liší
Anna měla kolem 340 stránek a Amélie kolem 150. Takže i na tomto rozdílu závisí celkové hodnocení.

A která se mi líbí více?

Polibek pro Annu. 
K tomu prostě nemám slov. Jasný vítěz.

To by bylo asi vše. Děkuji za přečtení toto článku. Doufám, že se Vám líbil. Svůj názor můžete zanechat v komentářích..


Natka♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS