Recenze: Proč jsme se rozešli

úterý 23. srpna 2016

Autor: Daniel Handler

Série: -
    
Rok vydání v ČR,(originálu): 2016 (2011)

Vydavatel: CooBoo

Počet stran: 358

Ahoj!

Natka Vás vítá u další recenze. Tentokrát je to na knihu, kterou jsem si chtěla strašně přečíst a pak se najednou objevila v  knihovně a já už v tu chvíli jsem věděla, že napíšu recenzi. Takže doufám,, že se Vám bude líbit.




Můj názor...

Přesto že je příběh úplně prostý, nenudila jsem se.
Jedno velké plus má kniha u mě proto, že tam nejsou zmíněny žádně nehody nebo nějaká tajemství, jak to u většiny knih bývá. Je to jednoduchý příběh o nepovedené středoškolské lásce.


Recenze...

Příběh je o Min Greenové, která posílá krabici Edovi, klukovi, se kterým se rozešla. V krabici jsou různé předměty, od vstupenek do kniha až po kradenou cukřenku. A k tomu všemu přidává dlouhý dopis o tom, jak se rozešli. 
Ten dopis je vlastně celá kniha. Min vypisuje všechny možné zážitky co spolu zažili. A styl psaní autora se mi velmi rychle zalíbil.

Měla bych zmínit, že celá kniha je doprovázená obrázky. Obrázky vzpomínek, které si Min uchovala během jejího vztahu s Edem. Obrázky jsou moc pěkné a u většiny knih se to nevidí. Kniha je tak mnohem zajímavější. 

Někdy jsem měla pocit, že jsem častěji viděla obrázky než samotný text. Čtenář se do knihy velmi rychle začte a neodtrhne oči od knihy. Tak jako já. Stánky ubíhali velmi rychle a já jsem ani nestihla postřehnout, že se blížím ke konci.

Postavy se mi docela zamlouvaly. Hlavní hrdinku Min jsem si velmi oblíbila. Nevím čím to je, ale já si většinou oblíbím knižního hrdinu velmi snadno. A postava Eda mi taky nějak nevadila, takže já jsem s obsazením spokojená.. 


První a poslední věta...
Milý Ede, za chvíli uslyšíš ránu.
Říkám ti to, Ede, říkám to teď Alovi, že mám takový pocit.

Úryvek..
       „Dobře. Cokoli chceš.“
       „Zítra.“
       „Zítra.“
       Ještě.
      „Ale dnešek ještě neskončil,“ řekl jsi.
      „Jo. Co budeme – “
      „No, Steve tu má auto.“
      „To už půjdeme?“
       A ty ses, Ede, podíval – přímo na mě. „Ne,“ odpověděl jsi a já přikývla, nedůvěřovala jsem svým rtům, bála se, co by z nic splynulo, a tak jsem se jen napila.

(Náhodný úryvek ze strany 134)


Obálka... 

Obálka se mi strašně moc líbí. Originální obálka ma dvě podoby. Jedna je stajná jako naše a ta druhé vypadá takto. A ta se mi teda maximálně líbí. ♥♥



Hodnocení...
Cekově se kniha moc líbila. Opravdu moc. A to znamená, že se dostává do top 5. A opravdu tuto knihu doporučuji přečíst. ☻


99%

Natka♥
Už jste tuto knihu četli? 
Líbila se Vám?
Nebo se na ni teprve chystáte?

S hledáním nejlepší ceny vám pomůže Srovname.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS