Ze života knihomola

čtvrtek 25. srpna 2016

Ahoj!
Moc Vás vítám u dnešního článku. Je konec prázdnin. Ach jo. Uteklo to nesmírně rychle, ale zase to bylo moc dlouhé. Už dlouhou dobu u tento článek nevyšel a já jsem to slíbila. A tak to máte tady. Snad se budete bavit.

Koncem prvního měsíce prázdnin a pak i poslední měsíce, se toho událo docela dost. Dny byly jak nudné, tak i zábavné. S Klárkou jsme byli skoro pořád spolu.  Nebo jsem seděla nad knihou. Nebo jsem se jen nudila.
Jako první bych chtěla říct, že mám želvu.  Se sestrou jsme ji dostali na hlídání a pořád přemýšlím,ze si ji nechám,  protože jsem si už zvykla se o ní starat. O želvu velká starost není, stačí ji jen dát jídlo, vyměnit vodu a umýt. Když si chce pochodit, tak ji pustíme a chvilku ji necháme. 


Začátkem srpna jsem slavila mě 15 narozeniny.  Dostala jsem po třech letech nový mobil a jsem z něho úplně nadšená.  Mám HUAWEI P9 lite. Oproti nému starému mobilu si ho nedokážu vynachválit. Je rychlý, má úžasný foťák, docela dlouho vydrží baterie, ale zato se strašně pomalu nabíjí. Ale to mi nějak nevadí. Je velký a tenký. Jsem s ním spokojená. Opravdu doporučuji.

Když nastal den mých 15 narozenin, tak jsem zjistila, že bych měla začít psát obsáhlé články. Některé byli odfláknuté. Nevím, nějak se mi nechce. Teda nechtělo. Ale musela jsem se vzpamatovat a začít psát. A tak jsem udělala. 
Málem bych zapomněla, že jsme s Klárkou začali plnit jednu výzvu. Kupodivu to není o knihách. Je to taková jedna výzva, kterou jsem našla na Wattpadu. Začali jsme 2.8 a řekli jsme si,  že to máme splnit do tří let. Budu zveřejňovat fotky tady do tohoto článku.
A ještě jsem se rozhodla,  že sem nebudu psát co já a knihy. Píšu totiž článek Chvíle s knihou a tam vám vše o knihách povím.
Už zítra vyjde další díl, takže se nezapomeňte kouknout.. :)

Tak a dostáváme se k Navštívení knihovny.  S Klárkou jsme jeli 15.8 Jelikož navštěvujeme dvě knihovny dala jsem si takový cíl. Z každé knihovny jsem si musela půjčit jen dvě knihy. To bylo pro mě docela těžké. Ale nějak jsem to překousla a půjčila jsem si..



Ještě bych se chtěla vyjádřit k mému čtení. Sama jsem se divila, že se mi o prázdninách nechtělo moc číst. Chtěla jsem si trošku od knih oddychnout. Četla jsem, ale s pauzama. Moc se mi do toho nechtělo. A teď přišly období, kdy se mi nechce číst vůbec. Ale čtu proto, abych mohla psát recenze. A když natrefím na dobrou knihu, tak se do čtení vrhnu po hlavě.
Teď už je to lepší a čtu normálně.
A ještě jsem chtěla říct, že během školy ASI nebudu tolik číst. Jdu totiž na poměrně těžkou školu a už teď mám obavy co a jak bude. Takže možná bude méně recenzí. Ale uvidíme, jak se bude vyvíjet čas..
A navíc jsem začala aktivně běhat a chci si udržet kondici. 😀

Včera u mě byla Klárka a spolu jsme si vyráběly záložky. Není jich moc, ale mě to stačí, protože už mám spoustu jiných záložek.






Tak a to by bylo z dnešního Ze života knihomola vše. Doufám, že jsem Vás trošku pobavila nebo jsem Vám aspoň něco nového řekla.
A zítra se můžete těšit na můj článek Chvíle s knihou.

Užijte si poslední dny prázdnin naplno..


Natka♥
Jo a zajímala by mě jedna věc..
Přečetli jste tento článek celý?

Užili jste si prázdniny?
A těšíte se do školy?


Pište do komentářů..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS