Knižní doporučení- Škola

úterý 30. srpna 2016

Ahoj!

Zdravíme Vás opět společně u dnešního článku. Dneska se to bude týkat knih, které se odehrávající ve škole. Ano ano, škola se blíží a my s tím už nic nenaděláme :)


Jako první bychom asi začali sérii Polibek pro Annu. Všechny tři díly této úžasné série se odehrávají ve školním prostředí. A k tomu všemu v Paříži.
Všechny díly jsou velmi pěkně napsané a celý příběh Vás zatáhne do děje. Opravdu stojí za to si tyto knihy přečíst..
Recenze Polibek pro Annu 
Recenze Lola a kluk od vedle
Recenze Isla a šťastné konce


Další série má název škola už v názvu. Je to Škola dobra a zla. Je to neobyčejný příběh s velmi pěkným dějem. Já jsem teda četla jen první díl, ale už se chystám na další dva. A strašně se na ně těším.
Škola je vlastně rozdělena na dvě. Dobrou pro dobré lidi a na zlou pro zlé. 
Recenze


Další kniha, které mě se osobně moc nelíbila je Hvězda. Knihu napsala Alex Flinn. Prostředí školy je vlastně na konzervatoři, protože hlavní hrdinka má velký talent na zpěv.
Možná jste tuto knihu už četli a líbila se Vám, ale mě docela zklamala.
Recenze







Další kniha Je Hledání Aljašky. Tahle kniha je moc pěkná. John Green je úžasný autor a jeho knihy prostě nemají chybu. Kniha se odehrává na internátní škole. Děj se dělí na předtím a potom. Je to prostě kniha, kterou by si měl přečíst každý. 
Recenze









Tak a ode mě by to bylo všechno. Snad jsem Vám dala nějaké tipy :)

Natka♥


Ahoj! Teď jsem tu zase já s další várkou školních knížek. Ale dost okecávání!


První série, která se odehrává z poloviny ve škole, je Silber od Kerstin Gierové. Přečetla zatím jenom první dva díly, protože ani v nejmenším neumím německy a třetí ještě není přeložený. Ale napjatě čekám, až bude v češtině, protože tím druhým dílem se ani v nejmenším nezodpověděly moje otázky mezi kterými je i Secrecy, která má blog se všemi školními drby a ví kde se co hne. Recenze vám sem dávat nebudu, protože jsou tak krátké, až se za to stydím.

Dál tady mám Upíří deníky. U kterých jsem nedávno přečetla první díl a mám dojem, že dohromady jich je osmnáct, takže nevím, jestli je přečtu všechny, ale druhý bych si přečetla ráda, ani to nemá moc stránek.


Tyhle obě dvě knížky mám doma ve své knihovničce. Všem klukům, které jsem milovala jsem dostala na Vánoce spolu s pár dalšími knížkami a P. S. Stále Tě miluju mám od Lucky jako dárek k narozeninám a jsem strašně ráda, že mám tyhle knížky doma, protože zdobí mou knihovničku.

Recenze P. S. Stále Tě miluju



A poslední tady mám knihu Solitaire. Je pojmenovaná po takové karetní hře, ale to by bylo na dlouho. Solitaire je anonimní internetová stránka, která provádí vtipy ve škole i mimo ni, ale někdy jsou tyto kanadské žerty otravné nebo až nebezpečné, ale oni se nikdy nenechají odhalit.


Takže to je konec tohohle knižního doporučení do komentářů můžete napsat jaké knižní doporučení máme napsat příště.

♫Klárka

 Twitter: uzasneknihy Databáze knih: úžasnéknihy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Četli jste tuto knihu? Podělte se o svůj názor. Každý komentář potěší!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS